Kızlar geçen hafta pazartesi cinsiyet için gittim bebek ayaklarını bağdaş yapmış dedi ve hareket etmedi göstermedi bu hafta çağırdı tekrar yarın kontrolüm var bebeğin oynaması için ne yapmam lazım nolur fikir verin İstanbul’dayım ve Mardin’e gidicem orda öğrenmem çok zor cinsiyeti ultrason güzel değil yarın burda öğrenmem lazım nasıl hareket eder bebek