[silindi] derin bir kaba su doldurup karbonati içine döküp biraz karıştırın sonra çiçekleri içine atıp biraz bekletin. Fazla bekletmeyin veya çilekleri suda erimemis karbonatla dogrudan temas ettirmeyin çünkü hemen çürümüş gibi oluyor cilekler. Bi 7-8 dk bekleyince artık tek tek suyun altında yıkayarak suzme kabınıza alın. Ben hep bu şekilde yıkayıp yerim. Hamilelikte çilege dokunulmaz hurafesine inanmadım hiç bir zaman, coooook elledim, yıkadım, tatlı felan yaptım. Şimdiye kadar yediklerindeki zararlı bakteriler safra yardımı ile süzülmüştür öncesi için korkma, sonrası için önlem al sadece.