Morebebek Kızlar normalde de agresif bir insanım ama hamileyken daha fazla hassas ve agresif oldum. Normalde asla ağlamayan ben sinirlenince ağlıyorum sonra rahatlıyorum. Başından geçen varmı çok üzülüyorum bu duruma böyle bir anne olmak istemiyorum. Geçer mi dersiniz birde şu sinir huyumu nasıl geçireceğim bilmiyorum bazen kendime çok kızıyorum.
Kaderburr Morebebek bende çok sinirli bı insanım, sinir konusunda yapacak bişeyiniz yok, sen ne hissedersen bebekde hissediyor o yüzden sinirlenmemeye çalış, otur derin derin nefes al imkanin varsa dışarı çıkıp hava al
Didemm91 Morebebek ben de çok sinirliyim zaman zaman huysuzum. Hamileliğimin ilk dönemlerinde inanılmaz bunalımlar geçirdim ağladım bağırdım kızdım küstüm ama şu an nispeten geçti 11 haftalık olmak üzere bebeğimiz. Hala duygusalım ama daha sakinim :)