Syngamze İkinci doğum ilk doğuma göre daha mı kolay oluyor arkadaşlar benim ilk baya zordu o yüzden korkuyorum tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim
cennetinsusu Syngamze İkinci doğumum çok hızlı ilerledi. Sabah 8.30 da sancılarım başladı. 12.24 de oğlumu kucağıma aldım. Hastaneye gittiğim gibi doğuma alındım. 🤭
smyylcn Syngamze bnmde 2. dogumum cok kolay oldu aksam 5 de hastaneye gittik 8 20 de bebegimi kucagima aldim 😀