2 gebeliğim kimyasal ,3. Gebeligimde 8+6da kalbi durdu.Genetik bölümüne yollandı bende biraz pıhtılaşma çıktı şuan ki gittiğim doktor kan sulandırıcı iğne verdi her gün onu vurunuyorum Şimdi tekrar hamileyim Samsun’da onerebileceginiz bir doktor varmı işinde iyi şuan hamileyim 5+2.