SevilaySemerci merhaba bende 31 de yaşadım aynı durumu hafif kan gelmesiyle gittim hastaneye ,iki gün yattım şuan 33+3 bugünde kan geldi yarın gideceğim doktora ama biraz paniğim,sizin kanamanız oldumu hiç?bu arada benim rahim ağzımda kısalıp bebeğim doğum pozisyonunu almış