Selam anne adayları ve anneler💫 sizcede doğrumu ekşi yenin kızı, tatlı yiyenin oğlu oluyor🤔🙂 henüz 11+4 haftalık hamileyim 3 ay olmasına sabırsızlanıyorum 😍🥰 tabi Allah ne verdiyse şükretmek düşer ama insan merak ediyor. Sizin fikirler nedir kızlar 🎉