Hsrt80 Ya öyle mi maşallah 🥰 Ben ikiz istiyorum tabi hayırlısı çoğul gebelik olabilir dediler aklıma koydular şimdi merak içindeyim benim adetim bir gün geçmişken 570 çıktı 4+5 günlükken 4600 çıktı acaba ikiz mi merak ediyorum. 5+2 günlükken Tek kese gördük ama bakalım hayırlısı olsun ☺️