Youngmotherr Kızlar bebitomun iki hafta karın çevresi geride gözüktü ama önceden gittiğim hiçbir doktor geride demedi tam zamanında ilerliyordu dtaylıda bile bir de 1809 gram gözüküyor bu rakamlarda yanılma payı olabilir mi bugün akşam doğum yapabilirim
Betulnnmz Youngmotherr kızımın doğum kilosuna 4500-5000 gr var dediler 3820 gr doğdu üstelik bu yüzden sezeryan olmak zorunda kaldım normalde 300-400 gr oynama olabiliyormuş
Kyy01 Devlete gittiysen cihazları kötu oluyor bana iki hafta gerilik dedi hem devlet hem özel takipliyim özel de dört gün gerilik dedi