worin Kızlar ben 6 haftalıkken MR çektirmiştim, boynumda sıkıntı vardı.. Doktor ozmn MR de radyason yok vs demişti ama aniden aklıma geldi, içime bi sıkıntı doğdu..😣
Selintosh MR bildiğim kadarıyla ses dalgalarıyla çalışan bir cihaz, yani radyasyon yaymıyor fakat tomografi ve röntgenden kesinlikle uzak durun
Batuhan2001 18 . Haftamda röntgen çektirmek zorunda kaldım trafik kazası kolum kırıldı.doktorum korkma bişey olmaz dedi renkli ultrasona falan girdim şükür bir sıkıntımız yok
worin Batuhan2001 benim de detaylıda vs herşey çok iyiydi ama insani bi korku salıyor. İnşallah sağlıkla gelirler bebişler🙏🏻