Kızlar selam , 35. Haftafayım yaklaşık 2 haftadır çok şiddetli çarpıntılar yaşıyorum . Nabzım oturduğum uzandığım yer de 167 yi gördü . İş yaparken olsa belki bir nebze anlarım . Nefes alamıyor gibi hissettim ellerim titremeye başladı hemen derin nefes alıp verdim soğuk su çarptım yüzüme . Haftaya salı kalp doktoruna randevum var ancak benim gibi olan var mı ? Doktora gittiniz mi ? Kan hacminden olabilir diyorlar hamilelikte arttığı için ancak çok çok kötü oldum bugün . 20 dk sürdü bu çarpıntı en düşük 137 idi nabzım