Bende 35+0 dayım iki gündür sanki dünyanın yükünü çekmişim çok çok yorgunum halsizim elim kolum kalkmiyor bide kasıklarımda sancı var ama geçmiyor sırtımda ağrıyor . Ne olcak böyle bilmem doğum gibi düzenli değil hiç bir ağrım. Bide 10 gün ishal çektim sonra bı anda kabiza döndüm ayaklarım desen balon ilaçları da kullanıyorum. Bide yetmesmis gibi sel var bulunduğum yerde ya sancım tutarsa diye de korkuyorum yani ne mental ne fiziksel iyi değilim son haftalar gerçekten zulüm