karanmom Bu grip beni iki defa aralıklarla tuttu 2 hafta önce olmuştum şimdi gene oldum heryerim ağrıyor hastaneye gittim serum verdiler asla işe yaramadı parolda napacagim baş ağrısından ölüyorum hamilelikten dolayı da bişey yapamıyorlar 🥹siz ne yediniz ne içtiniz az daha olsa iyi olabildinizz
Senosxx karanmom Canım ben 1 hafta önce şiddetli boğaz ve kemik ağrısı yaşadım burnum tıkalıydı nefes alamıyordum artık doktorlar ilaç vermediler evde nane limon ılık suya limon ve bal şeklinde tükettim 2 güne yavaş yavaş toparlayıp şimdi daha iyi oldum bol bol sıvı ve meyve tüketmeye de ihmal etme:)
Nurr12 karanmom Ben sıcak süte bal kattım , duş aldım(evde biri varken alın Allah(C.c) korusun),burun akıntım olduğu için hep yüzümü sabun ile yıkadım ne kadar mendille silsekte mikrop elbet kalıyor,bol bol dinlenin su için