Bsraaa3 Kızlar merhabalar , klomen kullandım bu ay , doktor yumurtalıklarını kontrol ettikten sonra bu ay korunmamız gerektiğini söyledi yoksa çoğul gebelik yaşayabileceğimi ve bunun da tehlikeli olacağını söyledi , böyle bir durum yaşayan var mı ?
Kediannesi1 Bsraaa3 ben tüp bebekle hamile kaldım ama klomen kullanırken de doktorlarım hep çoğul gebelik olabilir hazırla kendini derdi nitekim tüp bebekte de ikiz oldu ama kimse riskli falan demedi neden öyle dedi doktorunuz keşke neden riskli olsun diye sorsaydınız