e_blue_sky_a aslında bende 3.5 yıllık evliyim hiç bir sıkıntım yoktu ilk defa kadın doğuma meraktan muayene olmak için gittim. Simir testi vs hepsi bakıldı.
Doktorum bebek düşünüyor musun demişti hayır öyle bir düşüncemiz yok kesinlikle demistim.bir sonraki ayın reglisinin 2. Gününde yine sırf meraktan hormonlarıma baktırmak istedim ki o süreçte hamile olduğumu öğrendim ve geçen hafta düşük yaptım.
Sağlıkla ilgili rahim, yumurtalık herşey yolunda gayet sağlıklı onu net olarak biliyorum.
Öğrendikten sonra aşırı derecede gergin ve stresliydim.
İş yerine nasıl söyleyeceğim vs diye sonra düşük yaptım 😞
Planlı gebelik değildi , istemiyorduk evet ama beni çok üzdü