tutiiii Bugün 8.haftama girdim, kahverengi leke geldi sildikçe de geldi, böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğim düşüyor mu normal mi tedirginim :(
Rbserbest tutiiii merhaba bende 7ci haftamda başladı 6 gündür geliyor ilk adet kanaması gibiydi daha sonra doktoruma gittim kesede kanama olduğunu söyledi fitil verdi şimdi kahve rengi geliyor sizde doktorunuza danışın muhakkak
tutiiii Rbserbest daha önce çok hafif lake gelmişti iğne ve fitil verdi, hatta fitili hala kullanıyorum ama son 3 haftadır iyiydim ve pek düzenli kullanamadım fitili leke bu kadar çok gelince de korktum fitil koydum hemen doktorumdan haber bekliyorum 😞
Simgeg Sakin ol tatlim yerleşme kanaması yüksek ihtimalle 🥰 aktif bir kan değilse korkma kahverengi olmasının sebebi eski kan yani kanaman yok şuanda ama yinede doktora danış progestan başlar önem amaçlı belki 🥰
tutiiii Simgeg Simgeg ilk bebeğim ve evde yalnızım ister istemez tedirgin oldum şuan iyiyim, her şey çok iyi giderken birden böyle olması dizimin bağlarını çözdü, çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibidir 🥹
zengooo Bndde geldi hatta sumuksu 2dra sordum normal dedi.sonranbiri proegsatn kullañn dedi o azaltti.yatıyorum genelde ama yarinn is var ne yapcam bilmiyorum sen calisiyomusun
tutiiii zengooo evet çalışıyorum doktorum yazsın gidip rapor alacağım mecbur bu şekilde işe gitmemiz daha riskli olabilir