Bende 26+4 haftalık hamileyim. Bu korku şimdiden bende de oluyor ama kendimizi Allah’a teslim etmeliyiz. Sonuçta Allah bizim vücudumuzu doğuma göre yaratmış bize o gücü vermiş, bize de bol bol dua edip kendimizi teslim etmek düşüyor. Allah’ım herkese evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşAllah..💖🌷🙏🏻