adenimm_ 53 ile hamile kalmıstm boyum 168. Doğuma 70-72 gibi bişeyle girmiştim. Sezeryan doğum yapmama rağmen gerçekten ilk on günde 10 kilo gitti. Sadece emzirdim, emzirdiğim içinde herşeyi yiyemedim cocuğa gaz yapmasın diye. Zaten yaz ayıydı ve oturup öyle tabaklarca yemek yiyemiyosun soğuk soğuk bi meyve bi salata kesiyodu insanı