Benim de olmuştu o haftalarda pembe lekelenmem. Gebeligimin basindan beri progestan kullaniyordum zaten. Acilde igne yaptilar . Ilacima da devam ettim. Her kanama ve lekelenmeyi risk olarak goruyorlar. Kesenin yaninda kanama alani olusmustu benim. Bol bol dinlendim agir kaldirmadim hemen gecti. Dun de bi damla cok acik pembe lekelenmem oldu tekrar gittim hemen igne yaptilar yine. Bu sefer kanama alanim yok bebek iyi plasentanin yeri de guzelmis. Ama ne renk olursa olsun risktir doktora hemen muayene ol dediler. Bence bi gidin iciniz de rahat etsin.