Ebru_ozdemr24 Kızlar ben 17 haftalık gebeyim belim de arada adet olunca yaşadığım ağrı oluyor normal mi bu durumu yaşayan varmıydı varsa ne yaptınız ağrısı bisey değil de tereddüt ediyorum sürekli
Aysenuur6116 19 haftalik gebeyim bende, ayakta kalinca oluyor ara ara dinlenince geciyor normaldir diye düsunüyorm yine de kontrollerde doktora soylemek lazimm