Mavilio2 38 haftadayım bildiginiz topallıyorum ilkinde böle degildim bunda topallıyorum kalcam üst bacagm agrıyor sizinde öyle mi
antk_05 Mavilio2 benimde kalçamda vardı ağrı ne yaptıysam geçmedi doğumdan 10 gün önce başlamıştı doğum yaptıktan 10 gün sonra da kendiliğinden geçti
Gnmtsf Mavilio2 şuan 37 ağrı başladığında 35 haftadaydım bacak ve kalça birleşiminde bir ağrı adım attırmıyor :(