Bu hafta 37. haftam olucak ve izne çıkıyorum maaşım asgari ücretle aynı seviyeye geldi ve şirketten bu ay doğal olarak düzeltme bekliyorum eğer ki şirket salağa yatarsa benim haklarım neler olur bir avukata gitsem nasıl yol izlemeliyim bileniniz var mı?