Napıyosunuuz?
Bende zaman su gibi akıp gidiyor nerdeyse (:
Akşam kuaföre gidip bir fön çektireceğim. Şimdi de en sevdiğim yemekle kendimi ödüllendirip sonra hastaneye odamıza bakmaya gideceğim.
Heyecan, mutluluk, biraz da stres var (:
Siz napıyosunuuuz, nasıl hissediyorsunuuuz