ezgi-esk 11 hafta 2 günlük gebeyim. Hala bulantılarım var fakat içgüdüsel olarak kendimi gebe hissetmemeye başladım. Karnım gündem güne büyümesi gerekirken son 3-4 gündür küçüldü gibi hatta farkedenler de oldu. 2. Gebeliğim ve karnım erken çıktı bebek olamaz diyenleriniz olacaktır ama gaz veya kabızlık problemim yok karnım gerçekten hafif büyüdü. İlk bebeğimde de 12 haftalıkken net belliydi çok zayıf olmamdan kaynaklı olabilir. Sonuca geleyim eğer bebeğimin kalbi durmuşsa bunu farkeder miyin yani belirti yaşar mıyım? Kanama ya da herhangi bir durum? Hemen doktora gitme gibi bi şansım yok acilde kanama olmadan bakmıyorlar randevum da ayın 6sında. Yoksa boşuna mı evham yapıyorum
betty12 ezgi-esk boşuna evham yapıyosun canım öyle bişey olsa illa bi belirti verir bebiş. sen kafaya takıp olmayacak seyi gerçekleştirme stres yapma.
Zulalg ezgi-esk hayıır evhamm.. böyle şeyler düşünüp üzülme. Benimde böyle dönemlerim oldu biliyor musun? Çok midem bulanıyordu ama kalbi atmıyor kesin bağlanmayayım dediğim.. akışına bırak zaten duracak kalbi attıramaz atacak kalbi durduramazsın. Senin evham tamamen 🙏🏻
arirangg ezgi-esk Bu haftalarda karnın bazen daha şiş bazen de daha az olabilir. Şiş olduğu zaman da o bebekten kaynaklı değil zaten. Henüz bbeekten dolayı karnının şişmesi için çoook erken. Boşuna evham yapıyorsun.🌺🌺
meleklerin_annesii ezgi-esk illaki kanaman yada sancın olur farkedersin , hormonlardan dolayı böyle düşünüyor korkuyorsun , bence içini ferah tut , hamilelik hormonlarından dolayı vücudunuz değişkenlik gösteriyor
ezgi-esk meleklerin_annesii arirangg Zulalg betty12 sağolun kızlar içimi daha ferah tutmaya çalışacağım umarım bir şey yoktur🫶🏻