Fatmabens haftada kanama şikayetiyle gitmiştim devlette ücret ödemeden yaptırdım. Eşimin ehliyet fotokopisini istediler yalnızca kan grubu için
minikmelegim_ Fatmabens ben ilk gebelikte oldum ama hatırlamıyorum para verip vermediğimi. Teşekkür ederim umarım ücret alınmaz :)
Churcill minikmelegim_ galiba ecza deposundan kendiniz alırsanız cüzi bir miktar ödeniyor buradan okuduğum kadarıyla ama eğer hastanede mevcutsa ödenmiyor