damlaguneyerii Kızlar selam 30+6 haftalık hamileyim bi kaç kişiden bu haftalarda gögüsten sıvı gelmesi duydum ama ben de öyle bisey yok😁 yaşayan var mi? Olmaması sıkıntı mıdır?
Gkee damlaguneyerii olmamasi sıkıntı degil herkeste olmuyor bende 30. Haftamda renksiz sıvı geliyordu şuan 36+3 haftalıgım ilk süt dedikleri geliyor
merveliyyy damlaguneyerii 23. Haftamda oldu bende iki gün sürdü geçti normalmiş hiç gelmeyefebişirmiş doğuma kadar
1prensesannesi_ damlaguneyerii benim sütüm 3 aylıkken ağızlık geldi şimdi 8 aylık hamileyim hala geliyor tabi sikmazsam gelmiyor sikarsam goguslerimi o zaman geliyor simdi süt ağızla beraber geliyor sarı ve beyaz olarak yani korkulacak bir şey yok 🤗
yanlisanlamaama damlaguneyerii doğurana kadar sütümün olup olmadığını bile bilmiyordum 😀 hemşire bir sıktı nasıl akıyor süt şimdi emzirme aralarında sütüm akıyor yani bu kadar sütüm varken bile gelmedi tamamen kişiden kişiye değişiyor sanırım
edkrcy yanlisanlamaama Bende 38+0 hiç gelmedi acaba sütüm olmıcakmı diye korkuyordum herkesten geldiğini duyunca yorumunuzu okuyunca bi mutlu oldum motive edici teşekkür ederim 🥰
Minis122 damlaguneyerii benimde dun geldi 34+5 haftaligim. Su gibi birsey geldi ikisindende uclarinda bi sizi hissettim kendiliginden gelmiyir sikarsam gekiyor ama ilk sizi olunca baktigimda geldi. Birdahada sıkmadım
poyrazin_annesi28 damlaguneyerii Hiç de sıkıntı değil canikom 😘 Benim de hiç gelmedi ama doğurdum hemen emzirdim sütüm de geldi
yanlisanlamaama edkrcy 38+5 te sezaryen oldum yukarı çıkar çıkmaz hemen göğüslerimi sıktılar ve dolu dolu süt geldi çok şaşırdım hemen gelir mi bilmiyorum ama mutlaka gelir sizin sütünüz de merak etmeyin 🌸😘
Sehriban__ damlaguneyerii benimde 26 haftada geldi azcık sütyenim yoktu tişörtüm az bişi ıslanmıştı sarımsı şimdi sıkarsam ucı hafif ıslanıyor ama gelöedi bi daha
GulerSanverdi1 damlaguneyerii ilk gebeligimde geliyordu 27 haftadan sonra bu defa olmadı değişiyor yani
Bal_1604 damlaguneyerii 33.haftadyim benimde gelmemişti geçen gün yaglarken renksiz sıvı geldi 😂 korktum