busetekerr öncelikle sütüm gelmiyor düşüncesini kafandan at 🌸 aynı şeyi bende düşündüm bende yaşadım ama üstüne gittim emin ol çözümü var 🤍 tamamen psikolojiktir kafaya takarsan olmaz gogsumu sıkınca süt gelmediği halde bile emzirdim ve o zaman hep güzel şeyler düşündüm etkisini gördüm şu an emzirmeyi geç sağıyorum bile bosaltamiyor bebeğim hepsini doyuyor.. sana önerim bestlak damla kullanıyorum, sabah akşam kimyonlu rezene çayı içiyorum badem tüketiyorum ha en büyük etkiyi de tabiki kafada gördüm bebeğimi kucağıma alır dans eder şarkılar söylerim hep pozitif olup dinlenirim gulerim vs sütümu artmasını sağlayan asıl şeyler bence bunlar oldu sende denemelisin, aynı süreçten geçtim banada doktor mama verdi bir kez kullandım ve bıraktım emin ol etkisini görürsün 🌸 nasıl bir psikoloji olduğunu çok iyi anlıyorum kendimi hep yetersiz hissediyordum fakwt öyle değil içini ferah tut