sulekzl Emelgrbz bi Vedat kaldı galiba bayramdan sonra gelecekmiş dediler bende bu hafta gitmem lazım sayfasına bakıyorum ama halen paylaşım yapılmadı
Baahar4549 Emelgrbz ben de bugün aradım Şifayı doktor yok önümüzdeki hafta arayın dedi. Hangi doktor gelecek onu da söylemiyorlar araştıralım doktoru. Devlette zaten sıra yok haftalardır. Artık iyice sinirlerim bozuldu.
sulekzl Emelgrbz randevu yoktur galiba bilmiyorum bugun şifaya gittim kadın doğum doktoru yok 15 gün sonra arayın öyle gelin dediler devlete gittim bişey yok doktor adı vs yazmıyor artık tatvana gidicem
Belguzar23 sulekzl pazartesiden sonra gelicek demiş hastane eşime 🙏🏼 benimde ayın 15 inde tatvanda randevum var eğer gelirse orayı iptal ederim
sulekzl Belguzar23 bende yarına aldım en son ayın 8’d gitmiştim Vedat beye oda bu hafta gel demişti ama gittiği için kaldık böyle
sulekzl Belguzar23 ben memlekete gideceğim ayın sonu gibi uçakla onu danışmak ve şeker yüklemesi hakkında konuşmak sizin az kalmış maşallah 🥰