naz_ozz Kızlar 32 haftalık gebeyim az önce elim ayağım Titredi bayılacak gibi oldum bir şeyler yedim geçti şimdide üzerime yorgunluk ve baş ağrısı geldi neden acaba ?
naz_ozz Yazmelegi_ midem bulanıyor zaten çok yiyemiyorum maalesef ama yedim tabi yinede daha çok yemem gerekiyor demek ki
-Naz- naz_ozz baygınlık hissettiğin an olcsen hemen anlarsın. Bişey yedikten snra tansiyon düzeliyor. Öyle olunca 1 bardak su içip uzan snra kalkip biseyler ye . Yoksa yere düşecek gbi oluyrsn
naz_ozz Zulalg valla açıkçası asla çok yiyemiyorum bu gebeliğimin başından beri öyle iştahım yok bu haftalar bide mide bulantılarım geri gelmiş iyice gitti iştah
naz_ozz Kalbiimde2can tansiyonu ölçtüm düzelmiş ama ev işi yaptım bide izmir sıcağı bide kahvaltı az yaptım ondan oldu kesin
Kalbiimde2can naz_ozz ayy dikkat et canim hele bide sicakta bol su ic ve beslenmene dikkat et.. bebis büyüdükcede damarlara baski yapiyor kan akisini yavaslatiyor o yüzdende tansiyon düsüklügü olabiliyor