merhaba sevgili anneler ve anne adayları;
ben kilosu ideal biriyim, 15. haftamın ortalarındayım ve hareketlerini bugün hissetmeye başladım.
“ilk gebeliğimde daha erken hissettim ikinci gebeliğimde hala hissedemiyorum” diyen anneler içim iki teorim olacak; öncelikle ilk gebeliğiniz ile şuanki gebeliğiniz arasındaki kilo ve yağ oranınızın aynı olduğuna pek ihtimal vermiyorum. bu yüzden hala hissedemiyor olamanız ihtimaldir.
ikinci teorim ise hala hissedemiyor olmanız bebekle alakalıdır. çok hareketli değilse veya kısıtlı zamanlarda hareket ediyorsa hissedemiyor olmanız çok normal değil mi? lütfen endişelenip kendinizi strese sokmayın. herkes sağlıcakla kucağına alması dileğiyle. hepinizi öpüyorum🥹💖💐