Feyzaclk benim de bebiş kilo almamıştı, eğer bu hafta da almazsa doğumu öne çekeceğini söyledi. Bazı beneklerin bir yerden sonra kilo alımı durup yavaşlayabilir. Zaten sıcaklarda bende iyice bunaldım hemen sağlıkla doğsun istiyorum 🙈 kilo alımını dışarda anne sütüyle inşallah yapabilirim, çokta korkuyorum emzirmekten. Çok acıyormuş, yaralar oluyormuş felan 🙈🙈🙈 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻❤️