muratozlemsular_01 Yarın 39 haftalık olacağım bu gün çok fazla rahime baskı oluyor uyuşma oluyor Hafif sancılarım gelip geçiyor sizce doğum yakın mı sizde de bu şekilde oluyormuydu bilgi verirmisiniz
Busraakay_26 muratozlemsular_01 yalancı sancılarındır benim 36 haftadan itibaren rahme baskı vardı yalancı sancılarda keza öyle ama 39 da doğum yaptım