Sizce hastane çantasına emzik biberon konulmalı mı çoğu ebe önermiyor konulmasını siz koydunuz mu lazım oldu mu .
Benim koyduklarım;
Depend bez , çocuğa bez, ağız mendili, iki tane hastane çıkışı.
İki tane ayrı yine zıbın ve bir şort tişört takımı koydum.
Bir kalın battaniye , iki tane müslin örtü koydum. Pişik kremi,
Kendime Pİjama takımı ve ikişer tane iç çamaşırı koydum ve bir tane ayrı alt pijama koydum.
Sizce yeterli mi koymamı önerdiğiniz şeyler var mı ?