3 aylık regl döngüsü hesaplama diye birşey var mı acaba? Ne zaman regl olmam gerekiyor bilmiyorum. Normal döngüm bozulduğu için kafam baya karışık. Normalde 31 gündü döngüm geçen ay 40 gün oldu. Bu ayda 40 gün sonra mı regl olcam. Bilgisi olan varmı acaba?