Hilgl
Ne yazık ki geçen hafta birkaç saat içinde aniden hemoroid oldum hayatımın en büyük acılarını yaşadım bir haftada,doktora gittim tromboze hemoroid teşhisi kondu yani iltihaplı ve kan pıhtısı toplamış gebeliğe bağlı oluşan ve şuan tedavi oluyorum. Benim sorum şu 37. Haftam yarın bitiyor ve tam olarak iyileşmiş değilim bu durumda olup normal doğum yapan var mı sonrasında bir sıkıntı yaşadı mı??