Dau123 ben şuan 10+6 gebeyim. benimde bir haftadır tüm belirtilerim kaybolmuş durumda.göğüs hassasiyeti kalmadi,mide bulantısı,karnımda gerilme vardi o da yok.en son kalp sesini 8+5te dinlemiştim.carsamba günü doktor randevum var bende çok endişe ediyorum bebeğe bir şey mi oldu diye.bazen vücut alisiyormus belirtilere o yüzden kaybolabilir diyor doktorlar ama yine de insan korkuyor.