Herhangibirisiiiiiii geçer çok oraya takılma sen böyle şeyleri burda konuşmamak adına direk kapatıyorum çünkü iyide olsa kötü de olsa anilmamasi gerek anma boşver Allahın iziniyle birşey olmaz sen iyimisin herhangi bir sıkıntın var mı bende hamileyim kına değilde rüyamda çok ugrastirlar sonra üstüme çengel iğne taktım çok şükür bidaha göremedim.ve bol bol dua ediyorum maalesef canım karnimizda bebek olduğun için hamileler ile uğraşıyorlar ben korkudan geceleri uyuymadigim günleri bilirim dua oku ve üstüne iğne veya çengel tak canım uyurken kendini korktuma evham yapma bol bol dua oku canim