Simgeg Dün yaklaşık 6-7 saat sancım oldu bel ağrım kasık ağrım ama uzun aralıklarla yaşadım bebek hareketleri gayet iyi canlı bugun de sadece sildikçe penceteye bulaşan azıcık pembemsi yok denecek kadar az leke geldi sizce başlıyor mu doğumum yaşayan var mı
Urasali Simgeg bende 37 haftalığım bugün 2 defa açık renkte pembe akıntı geldi. Sancım yok sadece karnım sert ve ağrıyor uzanınca biraz iyiyim
Senaykork Simgeg Nisan gelmiş, benim doğumum nisandan 1 hafta sonra oldu Ama kişiden kişiye degisiyo artık her an dogurabilirsiniz
Rabia1636 Simgeg nişanın gelmiş kuzum herhan doğumun başkayabilir hazırlıklı ol bende aynı durumu yaşasım 2 gün önce hazırda bekliyorum sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🫶🏻🌸
dilay_06 Simgeg 38+1 im 6-7 den beri baş dönmesi, mide bulantısı, sancı, kasılmam var ama sabah doktora gideceğim suyum ya da nişanım da gelmediği için gitmiyorum ama siz gitseniz iyi olur açıklığınıza bakarlar