Kızlar merhaba son kontrolüme 10+0 da gittim doktorum cinsiyet konusunda bi tahmininin olduğunu ama alış veriş yapmamı söyledi. Ultrasonda bariz bacak arasında baya büyük bir çıkıntı vardı sizce de bu çıkıntı pipi mi 10 haftada bu kadar belirgin olması normal mi ? Görseli ekliyorum