Kızlar herkese selam 5+3 de kasıklarımda şişkinlik vardı yani bebek oradaydı diye düşündük şimdi 8+3 deyim yukarıya çıktı gibi şuan göbek deliğimin hizasında bi şişkinlik var ve kasıklarım boş acaba bebek yukarı mı çıkıyor ya da eşi mi fikri olan var mı