Nerfemm Burda doğum yapan varmı acaba. Ben burada yapıcamda nasıl bir süreçten geçiyor nasil oluyor merak ettim.
Eazraaa Nerfemm geçen cumartesi arkadaşım doğum yaptı ama sezeryan yanlısı oradaki doktorlar normal doğumla pek ugrasacaklarini sanmıyorum siz sezeryan istiyorsaniz sorun yok
Duyulurum Nerfemm salı günü ikinci sezaryen doğumumu orada yaptım. İlgi alaka güzel, iki gün kaldım hastanede nerdeyse hiç ağrı çekmedim. Sadece hastane çok pis😔 Yılların kiri var, temizlik sabah akşam yapiliyor ama yaptiklari tek şey pis bir paspas
Mervecnplt Nerfemm bende orada sezaryen oldum. Herşeyden çok memnun kaldım normal doğum istiyordum ama son zamanlar bebeğin baskısı bile çok ağrı yapıyordu dayanamam diye yapmadım 🌸
Nerfemm dilaraRecep evet canim ya 465ti 610 olmuştu bu ay neyseki bizim bu hafta son muayene olucak gün netlestirmeye gidicez. 8bindi sezeryan 12 bin olmus oda ilkse 3. Seseryan 14bin
Pamuk Nerfemm 610 olduysa çok iyi günlerdir hastane araştırıyorum.815den aşağı yok kocaelinde.Marmaara evime çok yakın ama doktorlarını beğenmiyorum:/
Melekk81 Ben esski personeliyim herkes gayet memnun ozgur hocayi tavsiye ederim cok iyi bir doktor surecini onhnla gorus istersen ilgi alaka cok guzel cunku
Nerfemm Melekk81 hiç duymadım. 4 tane kadin dogumcu var tuncer bey leyla hanim özlem hanım ve ismail bey
Duyulurum Nerfemm özgür bey derincedeki Marmara tıp merkezinde. Ben de evim yakın diye acil durumlarda iki defa gitiim kendisine
Bnd5341 Bende suan o hastaneye gidiyorum Tuncer beye daha dogumn şekli hakkında tam konusmadk 27 haftadayım banada eşimin arkadası önermişti ilgileri guzel ben ikiz gebelik sürecındeym hersey bebeklere baglı olarak konusuldu sadece ikiz doguma da 16 bin dediler oda suan ki fiyat bi daha zam gelirse ogunki guncelden işleme alınıcak
Bnd5341 dilaraRecep bana iki erkek dedi 16 haftada şuan 27deyız hala degısmedı bnde birinin degısmesini cok ummustum ikiz oldugu için ama ikiside erkek hala 😅
Nerfemm Duyulurum anladim canim benimki korfez marmara ve hastane cok temiz ben dogum odalarina baktim temizdi hemsire ilgisi nasıl bilmiyorum ama doktorum cok iyi.bizim maramaranin twk kötü yanı diğer özellere göre uygun olduğu icin devlet hastanesi gibi kalabalik bir hastane. İnsallah bende bir sıkıntı yaşamam