CgladaP Yagmur_54_61 bende 18 deyim bişeler var gibi ama tam ayıramıyorum herkes erkek çabuk hissedilir diyor 🤷♀️ kızımı 21 de hissetmiştim 🙈
Papatyam17 Yagmur_54_61 biz 12 haftalıkken fetal DNA testiyle cinsiyetini öğrendik ama ben hareketlerini 23 haftalıkken hissetmeye başladım yani cinsiyetle bı alakasinin olduğunu düşünmüyorum
Yagmur_54_61 CgladaP bsna erkek diyorlar kız diyorlar cözemedim yani doktorlarda bilmiyor ne oldugunu 😀😀
Yagmur_54_61 Papatyam17 bende 17 haftalığım şimdiden hisediyorum ufak ufak sabahları ck hisediyorum acıktım zaman