Hanımlar beşik konusunda fikirlerinize ihtiyacım var. Anne yanı park yatak almayı düşünüyorum ama plastikten dolayı bebekler için sağlıklı değil diyen var ahşap daha iyi diyorlar, odasına geçince de iyi olur diyorlar. Ben kısmetse 7-8 aylıkken odasına geçirmeyi düşünüyorum(montessoriye göre) zaten orda montessori yatağı olacak bu sefer ahşap beşik evde fazlalık gibi olur. Siz neler yaptınız 💕