beyzanurytt Kızlar şuan 13+4 günlük hamileyim ayın 7 sinde randevum var o zaman da 14+2 günlük olacağım ben öğreniriz diye düşünüyorum ultrasona girmeden çikolata meyve suyu ile 😅😅 siz ne zaman öğrendiniz acaba 💕💕