Mrv2010 Mersinan Göbek konusunun cinsiyetle hiç bir ilgisi yok. Benim iç karnım geniş 37 haftalık hamileyim herkes 6 yada 7 aylık sanıyor ☺️ Bence bu her yönden büyük bir avantaj 🤭
umaydurununannesi Zeynepozcan benım cabuk bellı oluyo ıc karnım cok darmıs ıc karınla alakalı bısey suan 6 haftalık herkes hamıle mısın dıye soruyo
YigitPoyrazMomm Zeynepozcan 4 ayda tam çıktı benim göbeğim artık ben burdayım bebis diyor çünkü hareketlerini hissediyorum artık😊❤
umaydurununannesi Zeynepozcan bılıyorum ama ılk zamanlar gaz vs daha cok oluyo ve kabızlık oluuyo bende ılk 3 ay suan benı gorsenız normal bı ınsanın 3 4 aylık halıyım sadece gobek