Mrrvvv 6 aylık olunca odasına geçmiyor çoğu bebek. Emziren anneler için daha zor olur yattığınız odada olursa ağlayınca daha kolay ilgilenirsinizw. Uzun süreli kullanılacak beşik alsanız iyi olur bence. Yoksa ileriyi görüyorum eşiniz salonda, siz bebekle yatakta yatıyor olursunuz