ikotrtn Aslanyasemin benim doktorum hamileliğimin ilk başından itibaren yüzmey için sorun olmaz dedi ben dün denize girdim çokta iyi geldi
ezgermshn Aslanyasemin Ben de dün girdim 8 aylığım çok iyi geldi ama doktoruma sorma fırsatım olmamıştı. Bugun oğluşumun hareketleri de gayet güzel🙂 ama 3 mayo götürdüm peşime hiç ıslak kalmadım.
elifsen Doktor hariç kimse buna evet hayır diyemez. Enfeksiyon, erken doğum, kayıp düşme, üşütme bir çok şey olabilir