catlover1 benim rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riskim var, su fazlalığı da çıkınca doktorum mecburen bir hafta ilaç kullandırttı. Su fazlalığı rahim ağzımı iyice kısaltmıştı. Ağır bir ilaç kullandım suyu azaltıcı, muhtemelen doktorunuz sizde büyük bir tehlike görmemiş görse bence tedavi yokuna giderdi. İçiniz rahat olsun