Hanimlar ben 34+5 haftaligim 33 haftamdan beri kasilma ve sancilarim oluyor bir sure hastanede yattim ve 3 gundur kan ilacina ragmen ishal.gibiyim. Ve göğüslerimden sivi gelemye basladi 2 3 gundur asiri kasikalrimda baski agri. Hissediyorum cuna gunu hastanedn ciktim yarin komtrole gidicem bu belirtiler dogum belirtisimi sezeryan olacagim