Pnr_KMRC1 Ebbraarr asla boyatmadım düz boya değil çünkü oryalle açılıp boyanan platin rengiydi saçım şuan iki renk dolanıyorum😁 düz renkse organik boyalarla boyayan arkadaşlarım vardı ama doktora sormuşlardı som aylar boyatmışlardı
birannis_ Ebbraarr 5 ay doldurduktan sonra doktoruma sordum zaten düz siyah kullanıyorum yıllardır onuda hint kınası ile boyadım bir nebze daha doğal olduğunu düşündüğüm için doğuma yakın birdaha boyayacağım yine hint kınası ile
Nerfemm Ebbraarr 3 aydan sonra doktorum açıcı kullanmadan biyatabilirsin dedi ben bitkisel kullaniyorum gratisin ürünü
elifsen İlk 3 ya kesin yasak. Sonraki aylarda ise bazı doktorlar istediğin renk yap diyor bazıları açıcısız boya kullan diyor
Ebbraarr elifsen kendi doktorum uçlarına yap ama dibine yapma yaparsan da amonyaksız bitkisel boya kullan dedi inanılmaz derecede beyazlarım çok nasıl olacaksa 😕
Nerfemm Ebbraarr green therapy bitkisel krem saç boyası kokusu yok amonyaksız ben memnunum 3 aydan sonra 2 ayda 1 kullandım. Çünkü çok fazla beyazım var insanin psikolojisini bozuyor
Gizemm93 2aylik benimde cok fazla beyazim var 3 aya yakin boyatamadim bee beauty nin boya spreyi var kizlar bi sonraki yikamaya kadar çıkmıyor ve butun beyaari kapatıyor son 1 ay onunla idare edicem kesinlikle keske onceden kesfetseymisim